قبل از هر چیزی بگم که ایندفه نوشتم که نوشته دونم تخلیه بشه ! داره میترکه بس که ننوشته ! اگه معنا و مفهوم نداره به گیرنده های خود دست نزنین ایراد از فرستندس ! پیشاپیش عفو بفرمایین ! با تچکر سلام نامه ای به خدا...
موجود عجیبیست این عادمیزاد. عجیب ! عادت میکنه به هر چیزی هر وضعی. پس نتیجه میگیریم که من عادمیزاد نیستم . چون عادت نمیکنم. همینطوری عین مرض دارا خودمو میخورم . هی یاعاوری یادعاوری هی بخور بخور بخور تا نامه ای به خدا...